-
PŁATNOŚCI KARTĄ - INFORMACJE
Transakcje internetowe od 1 lipca 2023 r.
Bank ma możliwość niestosowania silnego uwierzytelnienia 3DS zgodnie z Ustawą o usługach płatniczych dla transakcji internetowych. Wysokość limitów do jakich nie jest stosowane uwierzytelnienie 3D- Secure: |
|
Pojedyncza transakcja internetowa |
100 PLN |
Suma transakcji internetowych |
400 PLN |
Liczba następujących po sobie transakcji internetowych |
5 |
Jak płacić kartą w Internecie
W celu dokonywania płatności kartą w Internecie, Klient powinien:
1. Ustalić wysokość limitu transakcji internetowych za pośrednictwem Infolinii Obsługa Klienta Banku BPS S.A. - tel.: +48 86 215 50 00
lub bezpośrednio w placówkach Banku Spółdzielczego w Strzyżowie.
2. Aktywować zabezpieczenie 3D Secure na portalu kartowym www.kartosfera.pl
3. W poratlu kartowym www.kartosfera.pl, w zakładce 3D Secure, ustanowić 4 cyfrowy kod PIN dla usługi 3D Secure, który będzie służył do uwierzytelnienia transakcji internetowych dokonywanych kartami.
W tym celu niezbędne jest podanie w Banku Spółdzielczym w Strzyżowie aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się na portalu kartowym.
Za pośrednictwem portalu kartowego będą Państwo mogli dokonać następujących czynności:
1) aktywować zabezpieczenie 3D Secure,
2) zmienić kod PIN,
3) zastrzegać kartę
Instrukcja logowania do Portalu Kartowego.pdf
Podręcznik Użytkownika Portalu Kartowego.pdf
Informacja o marży, jaką Bank pobiera za transakcje dokonywane na terenie Unii w stosunku do kursu Europejskiego Banku Centralnego
Wymóg wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2019/518 z dnia 19 marca 2019 r. zmieniające rozporządzenie nr 924/2009 w odniesieniu do niektórych opłat za płatności transgraniczne w Unii i opłat za przeliczenie waluty.
W przypadku dokonywania wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży dokonanej na terenie Unii Europejskiej, w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta rachunku Klienta, Bank przesyła Klientowi wiadomość SMS na numer telefonu wskazany przez Klienta w Banku, informującą o łącznych opłatach za przeliczenie waluty wyrażoną jako wartość procentową marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższa wiadomość będzie wysyłana dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu pierwszej transakcji w danej walucie. Informacja ta wysyłana jest w odniesieniu do każdej Karty wydanej do rachunku.