Skip to main content
  • Blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej!
    #2024

    Blokowanie dostępu do bankowości elektronicznej!

    Jak niezwłocznie zablokować dostęp do bankowości elektronicznej przez Internet Banking oraz Aplikację Mobilną

     

     

    Blokowanie dostępu przy pomocy Internet Bankingu (na stronie internetowej)

    I metoda: Jednoczesna blokada bankowości internetowej i Aplikacji Mobilnej

    Po zalogowaniu do Internet Bankingu pod przyciskiem Wyloguj należy wybrać opcję Zablokuj dostęp, zostaną zablokowane wszystkie zdalne kanały dostępu do bankowości elektronicznej (dostęp do Internet Bankingu, Aplikacji mobilnej Nasz Bank, nie będzie również możliwości zalogowania się do MojeID, nie będzie możliwości skorzystania z usługi BLIK czy smartKARTA).

     

    blokowanie_IB.png

     

    II metoda:

    Po zalogowaniu do Internet Bankingu należy wybrać z menu opcję USTAWIENIA, następnie KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA. Zostaną wyświetlone wszystkie dostępne kanały dostępu, również te zablokowane.

    W celu zablokowania Internet Bankingu należy wybrać Zablokuj pod nazwą usługi i potwierdzić blokadę dostępu.

    W celu usunięcia użytkownika Aplikacji mobilnej należy wybrać Usuń pod nazwą urządzenia mobilnego z Aplikacją i potwierdzić usunięcie.

     

    blokowanie_IB2.png

    Trzykrotne błędne podanie hasła do logowania również blokuje dostęp do serwisu Internet Banking.

     

    Blokowanie dostępu przy pomocy Aplikacji mobilnej

     

    I metoda – Jednoczesna blokada Aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej:

    a) Po zalogowaniu do Aplikacji mobilnej należy wybrać ikonę profilu, a następnie ZABLOKUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ lub USTAWIENIA a następnie ZABLOKUJ DOSTĘP DO BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ. Zablokowane zostaną wszystkie zdalne kanały dostępu do bankowości elektronicznej (dostęp do Internet Bankingu, Aplikacji mobilnej Nasz Bank, nie będzie również możliwości zalogowania się do MojeID, nie będzie można korzystć z usługi BLIK czy smartKARTA).

    b) Po zalogowaniu do Aplikacji mobilnej, należy wybrać ikonę profilu, WYLOGUJ, następnie ZABLOKUJ DOSTĘP. Zablokowane zostaną wszystkie zdalne kanały dostępu do bankowości elektronicznej (dostęp do Internet Bankingu, Aplikacji mobilnej Nasz Bank, nie będzie również możliwości zalogowania się do MojeID, nie będzie można korzystć z usługi BLIK czy smartKARTA).

    II metoda – usunięcie Aplikacji mobilnej:

    Po zalogowaniu do Aplikacji mobilnej należy wybrać ikonę profilu, następnie USTAWIENIA, następnie USUŃ PROFIL.

    Za pomocą tej opcji, zablokowany zostanie dostęp do aplikacji, istnieje możliwość, aby ponownie dodać Użytkownika.

     

    III metoda -  blokada bankowości internetowej:

    Po zalogowaniu do Aplikacji mobilnej należy wybrać ikonę profilu, następnie USTAWIENIA, następnie KANAŁY DOSTĘPU. Zostaną wyświetlone wszystkie dostępne kanały dostępu, również te zablokowane. W celu zablokowania Internet Banking należy przesunąć suwak i potwierdzić blokadę dostępu. Zablokowany zostanie tylko dostęp do bankowości internetowej.

     

    blokowanie_AM1.png blokowanie_AM2.png blokowanie_AM3.png

    Zablokowanie dostępu do Aplikacji mobilnej Nasz Bank nastąpi również po trzykrotnym błędnym wpisaniu kodu e-PIN w Aplikacji (podczas logowania lub autoryzacji operacji). 

     

    UWAGA!!

    Odblokowanie dostępu do Internet Bankingu przez Klienta nie jest możliwe w przypadku zablokowania kanału dostępu przez operatora w Banku lub zablokowania wszystkich zdalnych kanałów dostępu przez Klienta.

    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie, ul. Słowackiego 36, 38-100 Strzyżów, NIP 8190002100, Regon 000507584 Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000099392, SWIFT POLUPLPR