Skip to main content
  • Aktualności
  • PRZERWA W DOSTĘPIE D0 USŁUGI EXPRESS ELIXIR, BLIK w dniach 21-24 czerwca br.

PRZERWA W DOSTĘPIE D0 USŁUGI EXPRESS ELIXIR, BLIK w dniach 21-24 czerwca br.

10-06-2024

 Szanowni Państwo,

W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych w infrastrukturze dostawców, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje. termin

Funkcjonalność / usługa

Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?

W sobotę 22.06

w godzinach 06.00-12.00

Moje ID

Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.

BLIK – transakcje z wykorzystaniem

6-cio cyfrowego kodu

Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach

Przez cały weekend

od 21.06, godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00

BLIK – przelewy na telefon

Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon

Przelewy Express Elixir

Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych

Transakcje walutowe

Brak możliwości sprawdzania kursów walut.

Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee

Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

 

Transakcje kartami debetowymi– płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Znajdziesz nas też tutaj

Bank Spółdzielczy w Strzyżowie, ul. Słowackiego 36, 38-100 Strzyżów, NIP 8190002100, Regon 000507584 Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000099392, SWIFT POLUPLPR