• Bank Spółdzielczy w Strzyżowie
  • 38-100 Strzyżów, ul. Słowackiego 36
  • + 48 17 276 00 60
  • Aktualności

    Szanowni Państwo,

    Informujemy, że od 01.07.2020 następuje zmiana w godzinach pracy placówek Banku.

     

    Centrala oraz Oddziały we Frysztaku, Czudcu, Niebylcu i Wiśniowej będą czynne w godzinach:

    Poniedziałek 8:00  do 17:45

    Wtorek - Piątek 8:00 do 15:45

    Sobota - Niedziela - nieczynne

     

    Punkt Kasowy w Strzyżowie, ul. Rynek 3 będzie czynny

    Poniedziałek - Piątek 8:00 do 15:15

    Sobota - Niedziela - nieczynne

     

    Zmiana dotyczy wydłużenia czasu pracy Centrali oraz Oddziałów w poniedziałki.

     

     

     

    Już teraz weź udział w loterii VISA i graj o wyjątkowe nagrody!

     

    Do wygrania 5 samochodów Toyota Corolla oraz 52 tysiące innych nagród!

     

    Wystarczy tylko jedna rejestracja w formularzu. Po jej zakończeniu każda płatność to nowy los w loterii.

     

    Płać Visa tak, jak chcesz: kartą, telefonem, zegarkiem, on-line. Im więcej transakcji dokonasz, tym większą masz szansę na wygraną.

     

    Zarejestruj się na visa.pl

     

     

    Szanowni Państwo,

     

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie informuje, że od dnia 01.06.2020r. obniżone zostanie oprocentowanie lokat terminowych oraz rachunków rozliczeniowych prowadzonych przez Bank.

     

    Zmiany są następstwem decyzji Rady Polityki Pieniężnej z dnia 28.05.2020 o obniżeniu od dnia 29.05.2020 stopy referencyjnej NBP o 0,4 pkt. proc., tj. do poziomu 0,1%,

    Wartość obniżki oprocentowania w Banku Spółdzielczym w Strzyżowie nie przekraczają poziomu 0,4 punktu procentowego.


    Od dnia 01.06.2020 oprocentowanie będzie wynosić:

    Lokata 1 miesięczna – 0,1%

    Lokata 2 miesięczna – 0,1%

    Lokata 3 miesięczna  - 0,1%

    Lokata 6 miesięczna – 0,2%

    Lokata 9 miesięczne – 0,2%

    Lokata 12 miesięczna – 0,3%

    Lokata 24 miesięczna – 0,3%

    Lokata 36 miesięczna – z0,3%

     

    Lokata 24 mc założona przed 14.04.2019 - 1,1%

    Lokata 36 mc założona przed 14.04.2019 - 1,65%

     

    Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, Podstawowy Rachunek Płatniczy - 0,0%

     

     

     

     

     

    Aplikacja Mobilna dla systemów iOS

    Miło nam poinformować Państwa, że jest już dostępna Aplikacja Mobilna dla systemów iOS do pobrania ze sklepu App Store.

    BS Strzyżów to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Strzyżowie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS Strzyżów, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji BS Strzyżów jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

     

    Szanowni Państwo,

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie zawiadamia, że:

    • od dnia 18.05.2020 placówki Banku będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:45,
    • od dnia 19.05.2020 Punkt Kasowy zlokalizowany w Strzyżowie, ul. Rynek 3, 38-100 Strzyżów (obok Domu Handlowego), będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:15.

     

    Tarcza Finansowa PFR

    Polski Fundusz Rozwoju uruchamia Tarczę Finansową PFR – program skierowany do firm, które ucierpiały w wyniku pandemii koronawirusa. Wnioski o finansowanie w postaci częściowo bezzwrotnych subwencji w przypadku mikrofirm oraz małych i średnich firm będzie można składać poprzez system bankowości internetowej naszego Banku. Składanie wniosków rozpocznie się w ciągu najbliższych dni.

    W przypadku dużych firm wnioski o pomoc można składać za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie PFR (link podajemy poniżej).

     

    Do kogo skierowany jest Program?

    Tarcza Finansowa PFR kierowana jest do:

    • mikrofirm, zatrudniających na dzień 31 grudnia 2019r. od 1 do 9 pracowników
      (bez właściciela), których roczny obrót lub suma bilansowa nie przekracza
      2 mln euro,
    • małych i średnich firm, zatrudniających na dzień 31 grudnia 2019 r. do 249 pracowników, których roczny obrót za 2019 r. nie przekracza 50 mln euro lub ich suma bilansowa w 2019 r. nie przekracza 43 mln euro,
    • dużych firm, zatrudniających na dzień 31 grudnia 2019 r. od 250 pracowników albo osiągających obrót roczny za 2019 r. powyżej 50 mln euro lub ich suma bilansowa
      w 2019 r. przekracza 43 mln euro.

     

    Jak  wnioskować o subwencję?

    Całość procesu, w tym otrzymanie decyzji i podpisanie umowy z PFR oraz złożenie odwołania od decyzji Funduszu będzie odbywał się on-line w systemie transakcyjnym naszego Banku albo bezpośrednio przez formularz zamieszczony na stronie PFR (w przypadku dużych firm). Środki zostaną wypłacone w większości przypadków w ciągu kilku dni od złożenia wniosku. Firmy, które złożą wniosek za pośrednictwem systemu transakcyjnego Banku lub otrzymają subwencję w ramach Tarczy Finansowej PFR, nie ponoszą żadnych kosztów np. z tytułu prowizji bankowej czy za rozpatrzenie wniosku.

    Wniosek oparty jest na oświadczeniach przedsiębiorcy, a jego weryfikację PFR przeprowadza automatycznie na podstawie danych z banków (identyfikacja, w tym numer NIP), ZUS (zatrudnienie) i Ministerstwa Finansów (m.in. przychód ze sprzedaży za poprzedni rok obrotowy dla MŚP). Po potwierdzeniu tych informacji  obliczana jest wysokość subwencji. Jeśli na podstawie dostępnych danych zostanie ona przyznana w niższej wysokości niż wnioskował przedsiębiorca, otrzyma on od Funduszu, za pośrednictwem banku, informację
    o przyczynach podjęcia takiej decyzji. W tej sytuacji subwencja będzie wypłacona w niższej wysokości, ustalonej przez PFR, a przedsiębiorca będzie mógł złożyć odwołanie od decyzji. Możliwość odwołania zostanie uruchomiona w systemach bankowych od 11 maja.

    Jak przygotować się do złożenia wniosku?

    W celu sprawnego wypełnienia wniosku, przedstawiciel firmy powinien przygotować dane, takie jak:

    • liczba zatrudnionych (w tym na umowy cywilnoprawne)
    • wysokość przychodów w danych miesiącach, które pozwolą zakwalifikować przedsiębiorstwo do grupy mikro lub małych i średnich lub dużych firm, a także wyliczyć należną kwotę subwencji

    Ważne! Ponieważ podstawą weryfikacji wniosków i oświadczeń, które wpływają na przyznanie subwencji i jej wysokość, są rejestry publiczne, ważne jest, aby przedsiębiorca, który będzie się ubiegał o jej przyznanie złożył deklarację VAT w czasie, który pozwoli na jej przetworzenie i zatwierdzenie przez Ministerstwo Finansów.

    Przed rozpoczęciem wypełniania wniosku warto zapoznać się również z informacjami zamieszczonymi na stronie www.pfr.pl, gdzie szczegółowo opisane są zasady Tarczy Finansowej PFR.

    Z subwencji będą mogły skorzystać firmy, które dotknął spadek przychodów o co najmniej 25 proc. w dowolnym miesiącu po 1 lutego br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca lub analogicznego miesiąca ubiegłego roku w związku z COVID-19.

     

    Subwencja dla mikrofirm

    Maksymalna kwota subwencji dla mikrofirm zależy od skali spadku przychodów oraz liczby zatrudnionych i wynosić może do 324 tys. zł (średnio 70-90 tys. zł), a  do 75 proc. jej wartości może być bezzwrotne zgodnie z poniższym:

    • 25 proc. wartości jest bezzwrotne pod warunkiem kontynuowania działalności w ciągu
      12 miesięcy od jej udzielenia
    • dodatkowe 50 proc. subwencji jest bezzwrotne w zależności od poziomu utrzymania średniego zatrudnienia w okresie 12 miesięcy.

    W przypadku zmniejszenia zatrudnienia procent zwrotu subwencji przez przedsiębiorcę jest odpowiednio wyższy, co ma stanowić bodziec dla beneficjentów do utrzymywania miejsc pracyPo 12 miesiącach zaczyna się spłata ratalna reszty subwencji rozłożona na 24 miesiące.

    Subwencja dla MŚP

    Dla firm z sektora MŚP kwota subwencji, która stanowi 4, 6 lub 8 proc. sprzedaży rocznej
    w zależności od skali spadku sprzedaży, może wynieść maksymalnie 3,5 mln zł (średnio 1,9 mln zł). 75 proc. subwencji finansowej może być bezzwrotne, w tym:

    • 25 proc. pod warunkiem kontynuacji działalności
    • 25 proc. w zależności od poniesionej przez przedsiębiorstwo straty na sprzedaży,
    • dodatkowo 25 proc. w zależności od utrzymania średniego zatrudnienia w okresie
      12 miesięcy.

    Zwrot subwencji przez przedsiębiorcę będzie proporcjonalnie wyższy w przypadku spadku zatrudnienia.

    Subwencje dla dużych firm

    Wnioski o finansowanie dla dużych firm można złożyć bezpośrednio w PFR na stronie www.pfr.pl/tarcza.

    Warunkiem uzyskania wsparcia w ramach Tarczy Finansowej PFR jest prowadzenie działalności na dzień 31 grudnia 2019 r., a także niezaleganie z płatnościami podatków

    i składek na ubezpieczenia społeczne. Koniecznym warunkiem jest również posiadanie przez beneficjentów rzeczywistych firm rezydencji podatkowej w Polsce i rozliczanie podatków na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

     

    Szanowni Przedsiębiorcy w trakcie składania wniosku o subwencję należy sprawdzić, czy od przesłania deklaracji VAT-7 minęły 4 dni kalendarzowe, a w przypadku podatników rozliczających się kwartalnie z VAT, co najmniej 7 dni kalendarzowych od złożenia JPK_VAT. Proces walidacji wniosków wymaga przetworzenia danych w rejestrach publicznych. Złożenie wniosku o subwencję wcześniej rodzi ryzyko jego odrzucenia przez PFR.

     

    Więcej informacji na temat programu Tarcza Finansowa PFR dostępnych jest w internetowym serwisie dedykowanym Klientom Banków Spółdzielczych z Grupy BPS pod linkiem https://grupabps.pl/wsparcie-dla-klientow/ oraz na stronie Polskiego Funduszu Rozwoju www.pfr.pl/tarcza.

    Przy pomocy KALKULATORA SUBWENCJI możesz wyliczyć maksymalną kwotę subwencji udzielanej w ramach Tarczy Finansowej PFR

     

    Szanowni Państwo,

     

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie informuje, że od dnia 01.05.2020r. obniżone zostanie oprocentowanie lokat terminowych oraz rachunków rozliczeniowych prowadzonych przez Bank.

     

    Zmiany są następstwem dwóch decyzji Rady Polityki Pieniężnej :

    - z dnia 17.03.2020 o obniżeniu od dnia 18.03.2020 stopy referencyjnej NBP o 0,5 pkt. proc., tj. do poziomu 1,0%,

    - z dnia 08.04.2020 o obniżeniu od dnia 09.04.2020 stopy referencyjnej NBP o 0,5 pkt. proc., tj. do poziomu 0,5%.

    Wartość obniżki oprocentowania w Banku Spółdzielczym w Strzyżowie nie przekraczają poziomu 1,0 punktu procentowego.


    Od dnia 01.05.2020 oprocentowanie będzie wynosić:

    Lokata 1 miesięczna – zmiana z 0,4% na 0,2%

    Lokata 2 miesięczna – zmiana z 0,5% na 0,2%

    Lokata 3 miesięczna  - zmiana z 0,6% na 0,3%

    Lokata 6 miesięczna – zmiana z 0,8% na 0,4%

    Lokata 9 miesięczne – zmiana z  0,9% na 0,5%

    Lokata 12 miesięczna – zmiana z 1,1% na 0,6%

    Lokata 24 miesięczna – zmiana z 1,3% na 0,7%

    Lokata 36 miesięczna – zmiana z 1,4% na 0,8%

     

    Lokata 24 mc założona przed 14.04.2019 zmiana z 2,5% na 1,5%

    Lokata 36 mc założona przed 14.04.2019 zmiana z 3,05% na 2,05%

     

    Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, Podstawowy Rachunek Płatniczy zmiana z 0,2% na 0,1%

    Rachunki płatne na każde żądanie A’Vista, Rachunki Rad Rodziców zmiana z 0,1% na 0,0%

    Rachunki Bieżące Przedsiębiorców Indywidulanych zmiana z 0,06% na 0,0%

     

     

     

     

    Szanowni Państwo,

    W związku z epidemią koronawirusa COVID 19 Bank Spółdzielczy w Strzyżowie udostępnia na uproszczonych zasadach możliwość odraczenia terminów spłat kredytów  związanych z działalnością gospodarczą lub detalicznych.

    Wniosek o odroczenie terminu spłat/ odnowienie kredytu odnawialnego można składać:

    - osobiście w placówkach Banku,

    - korespondencyjnie,

    - za pomocą poczty elektronicznej na adres info@bsstrzyzow.pl

     

    Prosimy, aby zwrócić szczególną uwagę na:

    - wypełnienie wniosku w sposób kompletny,

    - podpisanie wniosku przez każego z Kredytobiorców,

    - w przypadku wniosku wysyłanego pocztą tradycyjną lub elektroniczną prosimy o dołączenie danych kontaktowych: numery telefonów, adresy email.

     

    Wniosek o odroczenie terminów spłat kredytów z powodu COVID-19 dla OSÓB FIZYCZNYCH.pdf

    Wniosek o odroczenie terminów spłat kredytów z powodu COVID-19 dla FIRM.pdf

    Wniosek o odnowienie kredytu odnawialnego z powodu COVID-19 dla FIRM.pdf

     

    Numery rachunków do spłat rat kredytowych:

    https://bsstrzyzow.pl/numery-rachunkow-do-splat-kredytow.html

     

    Aplikacja Mobilna "Nasz Bank" dla systemu Android już dostępna w Google Play! 

    (W najbliższej przyszłości usługa zostanie uruchomiona również dla systemu iOS o czym będziemy informować Państwa w kolejnych komunikatach)

     

    Aplikacja mobilna "Nasz Bank" jest rozszerzeniem systemu bankowości internetowej Internet Banking. Umożliwia ona w prosty i bezpieczny dostęp do środków na Twoim rachunku za pomocą urządzeń mobilnych (smartfon, tablet).
    Za pomocą aplikacji mobilnej "Nasz Bank" możesz w każdym miejscu i czasie sprawdzić stan swojego rachunku, wykonać przelew, założyć lokatę lub skontrolować swoje wydatki. 
    Aplikacja mobilna to również możliwość mobilnej autoryzacji operacji wykonywanych na komputerze.

     

    Pierwszoplanowe funkcje aplikacji:

    • prezentacja/weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,

    • obsługa produktów bankowych:

      - rachunki (lista rach., salda, informacje),

      - lokaty (lista lokat, salda, informacje),

    • historia operacji, filtrowanie, szukanie zaawansowane,

    • realizacja przelewów: jednorazowe, zdefiniowane, ZUS, US, przelewy QR,

    • mobilna autoryzacja (token elektroniczny na potrzeby realizacji wymogów dyrektywy PSD2),

    • logowanie: biometryczne (odcisk palca, rozpoznawanie twarzy), kodem PIN,

    • wiadomości z banku, powiadomienia PUSH,

    • obsługa urządzeń z ekranem dotykowym.

     

     

     

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl

     

     

     

    Komunikat Prokuratury Krajowej Komendy Głównej Policji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Europejskiego Centrum Konsumenckiego FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 15 maja 2019 r.

     

    Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet.

    Przestępcy podszywają się pod serwisy oferujące szybkie przelewy (np. Dotpay, PayU, czy Przelewy24). Podstawione strony przestępców wyłudzają loginy i hasła do bankowości internetowej oraz kody autoryzacyjne zatwierdzające przelewy.

     

    Przykłady fałszywych stron internetowych przygotowanych przez przestępców.

    Źródło: zaufanatrzeciastrona.pl


     

    Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności. Problem jest poważny - tylko w marcu odnotowano ponad 100 różnych stron udających pośredników płatności, używanych przez przestępców. Nieświadomi konsumenci ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

     

    Przestępcy używają różnych sposobów, by ściągnąć ofiary na fałszywe strony. Użytkownicy mogą być do nich kierowani przez linki w SMSach, komunikatorach internetowych lub poprzez fałszywe sklepy internetowe.  Aby nie zostać ofiarą przestępców należy zwrócić uwagę na kilka ważnych elementów:

    • Uważaj na wszystkie wiadomości o konieczności zapłaty lub dopłaty drobnych kwot (np. 0,76 PLN) zawierające link do strony udającej pośrednika płatności. Przed wykonaniem przelewu skontaktuj się z firmą, która figuruje jako nadawca wiadomości (np. operator telekomunikacyjny, sklep czy serwis internetowy).

     

    Przykład wiadomości SMS rozsyłanych przez przestępców.

    Źródło: zaufanatrzeciastrona.pl

     

    • Jeśli strona prosi o login i hasło do bankowości internetowej, sprawdź w pasku przeglądarki, czy jej adres internetowy zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank.
    • Zawsze czytaj uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym od swojego banku. Jeśli twój bank to umożliwia zamień SMSy na autoryzację za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

     

    Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/) oraz najbliższej jednostce Policji. Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych działań. Masz też prawo złożyć reklamację do swojego banku.

     

    Prokuratura Krajowa

    Komenda Główna Policji

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

    Europejskie Centrum Konsumenckie

    FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP

     

     

     

    Paybynet - szybkie płatności internetowe

     

     

    Szanowni Państwo,

    Uruchomiliśmy szybkie płatności internetowe Paybynet, umożliwiające realizację przelewu bezpośrednio z rachunku klienta na rachunek sklepu lub urzędu.

    Dzięki usłudze Paybynet mogą Państwo wygodnie i szybko dokonywać płatności internetowych bezpośrednio ze swojego konta internetowego na konto sklepu lub urzędu, z wykorzystaniem technologii systemu rozliczeń ELIXIR.

    Paybynet to system gwarantowanych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. Został on dostosowany do potrzeb handlu elektronicznego, będąc uzupełnieniem rozwiązań opartych o karty płatnicze. Paybynet stanowi najszybszy sposób płatności w Internecie, umożliwiający realizację zamówienia bezpośrednio po zatwierdzeniu przelewu przez klienta.

    Google Pay - płać telefonem jak kartą

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie udostępnił swoim Klientom aplikację Google Pay, umożliwiającą dokonywanie płatności za pomocą smartfona.        

     

    Twoja rodzina to największy skarb, dbasz i troszczysz się o nią każdego dnia. Nie na wszystko masz jednak wpływ, nie wszystko jesteś w stanie przewidzieć. Zaufaj Concordii. Pomożemy w przypadku nieszczęśliwego i nieprzewidzianego zdarzenia.

     

    Życie Plus - ulotka.pdf

     

    Szczegółowe informacje dostępne w Banku Spółdzieczym w Strzyżowie, ul. Słowackiego 36, 38-100 Strzyżów lub pod numerem telefonu 17 276 10 10 w.12.

    Ubezpiecz się z Bankiem Spółdzielczym w Strzyżowie

     

    Ubezpiecz się z Bankiem Spółdzielczym w Strzyżowie oraz Concordia Ubezpieczenia

     

    Zapraszamy do naszej placówki 38-100 Strzyżów, ul Słowackiego 36 lub prosimy o kontakt pod numerem telefonu 17 276 10 10 w.12

     

    Ubezpieczenia dla:

     

     Osób Indywidualnych (rodzina, OC, NNW, budynek mieszkalny, na życie, turystyczne i inne)

     

     

     

    Rolników (rodzina, gospodarstwo, sprzęt rolniczy, uprawy i inne)

     

     

     

    Firm  (od pożaru, zalania, kradzieży i innych zdarzeń losowych)

     

     

     

     

     

    BANK SPÓŁDZIELCZY W STRZYŻOWIE

     

     

    RAZEM OD 1875 ROKU

     

    WYŁĄCZNIE POLSKI KAPITAŁ

     

    Zaufaj najbliższym

     

     

     (Na zdjęciu poniżej odnowiony budynek Banku Spółdzielczego w Strzyżowie - Strzyżów, ul. Słowackiego 36)

     

     

     

    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.
    designed by Net-Line | www.net-line.pl