• Bank Spółdzielczy w Strzyżowie
  • 38-100 Strzyżów, ul. Słowackiego 36
  • + 48 17 276 00 60
  • Aktualności

    Szanowni Państwo

     

    W trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników zmieniamy godziny otwarcia naszej Centrali oraz Oddziałów. 

    Od 19.10.2020 Centrala oraz Oddziały będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:45.

    Zmiany będą obowiązywać do odwołania o czym poinformujemy Państwa dodatkowym komunikatem.

     

    Za utrudnienia przepraszamy

     

     

    Apple Pay w naszym banku. Płać wygodniej, szybciej, bezpieczniej.

    Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Takie transakcje są łatwe, bezpieczne i poufne. Zyskujesz też wygodę – teraz na zakupy nie musisz zabierać portfela bo wystarczy, że masz ze sobą swojego iPhone’a.

    Płacąc za pomocą Apple Pay poprzez iPhone’a, Apple Watch, iPada lub Maca*, korzystasz ze wszystkich zalet karty płatniczej naszego banku. Płacenie z Apple Pay jest proste, a usługa działa z urządzeniami, których używasz na co dzień. Dane Twojej karty pozostają bezpieczne, ponieważ nie są przechowywane w urządzeniu ani udostępniane podczas transakcji. Płacenie w sklepach, aplikacjach mobilnych (czyli popularnych „apkach”) i internecie jeszcze nigdy nie było tak łatwe, bezpieczne i poufne.

     

    Zabezpieczenia i prywatność

    Karta płatnicza naszego banku z Apple Pay. Bezpieczniejsze, bardziej poufne płatności.

    Podczas zakupów Apple Pay wykorzystuje numer przypisany konkretnemu urządzeniu i unikalny kod transakcji. Pełny numer karty nigdy nie jest przechowywany w urządzeniu ani na serwerach Apple i nie może być udostępniany sprzedawcom. Apple Pay nie zachowuje danych o transakcjach, które dałoby się powiązać z Twoją tożsamością, zatem wszystkich zakupów dokonujesz całkowicie poufnie.

     

    Jak dodać kartę?

    Dodanie karty płatniczej do usługi Apple Pay jest proste. Poniżej podpowiadamy, jak to zrobić.

    iPhone

    • Otwórz aplikację Wallet.

    • Stuknij znak „+” w prawym górnym rogu.

    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes lub wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.

    Apple Watch

    • Otwórz aplikację Apple Watch w iPhonie.

    • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.

    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPhone’a.

    iPad

    • Przejdź do Ustawień.

    • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę kredytową/debetową”.

    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą aparatu iPada.

    MacBook Pro z czytnikiem Touch ID

    • Otwórz Preferencje systemowe.

    • Otwórz sekcję „Wallet i Apple Pay”, a następnie wybierz opcję „Dodaj kartę”.

    • Wprowadź kod zabezpieczający swojej karty, aby dodać kartę kredytową lub debetową powiązaną z Twoim kontem iTunes. Albo wybierz opcję „Dodaj inną kartę” i zeskanuj dane karty za pomocą kamery MacBooka Pro.

     

    Jak płacić?

    Z Apple Pay płacisz szybciej i bezpieczniej.

    Płatności w sklepach

    Apple Pay to bezpieczniejszy i szybszy sposób płacenia w sklepach  za pomocą iPhone’a i Apple Watch. Będąc przy kasie, możesz błyskawicznie zapłacić za pomocą urządzeń, których używasz na co dzień*.

    Aby zapłacić przy użyciu Face ID, kliknij dwukrotnie boczny przycisk, spójrz na ekran, a następnie zbliż iPhone’a do czytnika. Jeśli chcesz zapłacić przy użyciu Touch ID, zbliż iPhone’a do czytnika, trzymając palec na czujniku Touch ID.

    Płacąc zegarkiem Apple Watch, kliknij dwukrotnie boczny przycisk i zbliż Apple Watch do czytnika.

    Płacenie w apkach i witrynach internetowych

    Apple Pay to prostsza i szybsza metoda płacenia w aplikacjach i internecie, która nie wymaga zakładania kont ani wypełniania długich formularzy*.

    Aby za pomocą iPhone’a lub iPada zapłacić w aplikacji lub witrynie internetowej otwartej w Safari, wybierz Apple Pay na etapie finalizowania transakcji i dokonaj płatności, korzystając z Face ID lub Touch ID.

    Aby zapłacić w witrynie internetowej otwartej w Safari na Macu, wybierz Apple Pay i dokonaj płatności, korzystając z iPhone’a lub zegarka Apple Watch. Na MacBooku Pro możesz płacić, używając Touch ID na pasku Touch Bar.

    Gdzie można płacić?

    Apple Pay działa wszędzie tam, gdzie widnieją poniższe symbole

     

    *Lista urządzeń zgodnych z Apple Pay jest dostępna na stronie: support.apple.com/km207105.

     

     

     

    Usługa mojeID pozwala na bezpieczne i wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu.

    Profil zaufany (PZ) jest środkiem identyfikacji elektronicznej. Profil zaufany umożliwia złożenie podpisu zaufanego, ale nie jest podpisem elektronicznym.

    Profil zaufany możesz założyć bez wychodzenia z domu, jeśli posiadasz w naszym banku  konto z dostępem do bankowości elektronicznej. Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów Indywidulanych chcących za jej pomocą potwierdzać tożsamość.

    Szczegółowe informacje na temat Profilu Zaufanego dostępne są tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/profil-zaufany-ego-

     

     

    Dzięki temu możesz m.in.

    Poprzez Empatia Portal Informacyjno-Usługowy (https://empatia.mpips.gov.pl/) złożyć wniosek o 500+, 300+, becikowe, świadczenie rodzicielskie i inne

    Poprzez Platformę Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (https://www.zus.pl/portal/logowanie.npi) aktywować Bon Turystyczny

    Możesz zalogować się na swoje Internetowe Konto Pacjenta (https://pacjent.gov.pl/)

    Możesz załatwić różne inne sprawy urzędowe w serwisie Mój Gov (https://www.gov.pl/) oraz założyć konto ePUAP (https://epuap.gov.pl): zgłosić urodzenie dziecka, zbycie lub nabycie pojazdu, utratę lub uszkodzenie dowodu osobistego i inne

     

    Aktualna lista lista usług publicznych dostępna jest tutaj: https://obywatel.gov.pl/

     

    Profil zaufany możesz założyć pod adresem https://pz.gov.pl/ lub https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany

     

    Uwaga!

    - Do założenia Profilu Zaufanego niezbędne jest zgłoszenie w Banku swojego adresu e-mail. Adres e-mail można zgłosić poprzez Internet Banking (w menu należy wybrać „ustawienia”, a następnie „moje dane”) lub osobiście w placówkach Banku.

    - Podczas rejestracji Profilu Zaufanego, przy pytaniu „Jak chcesz uzyskać Profil Zaufany” należy wybrać „Bank lub inny dostawca tożsamości”, a następnie wybrać swojego dostawcę tożsamości „SGB Banki Spółdzielcze i Grupa BPS”.

     

    Regulamin wydawania środków identyfikacji elektronicznej i przekazywania informacji w ramach mojeID

     

    Szanowni Państwo,

     

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie informuje, że od dnia 01.06.2020r. obniżone zostanie oprocentowanie lokat terminowych oraz rachunków rozliczeniowych prowadzonych przez Bank.

     

    Zmiany są następstwem decyzji Rady Polityki Pieniężnej z dnia 28.05.2020 o obniżeniu od dnia 29.05.2020 stopy referencyjnej NBP o 0,4 pkt. proc., tj. do poziomu 0,1%,

    Wartość obniżki oprocentowania w Banku Spółdzielczym w Strzyżowie nie przekraczają poziomu 0,4 punktu procentowego.


    Od dnia 01.06.2020 oprocentowanie będzie wynosić:

    Lokata 1 miesięczna – 0,1%

    Lokata 2 miesięczna – 0,1%

    Lokata 3 miesięczna  - 0,1%

    Lokata 6 miesięczna – 0,2%

    Lokata 9 miesięczne – 0,2%

    Lokata 12 miesięczna – 0,3%

    Lokata 24 miesięczna – 0,3%

    Lokata 36 miesięczna – z0,3%

     

    Lokata 24 mc założona przed 14.04.2019 - 1,1%

    Lokata 36 mc założona przed 14.04.2019 - 1,65%

     

    Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, Podstawowy Rachunek Płatniczy - 0,0%

     

     

     

     

     

    Aplikacja Mobilna dla systemów iOS

    Miło nam poinformować Państwa, że jest już dostępna Aplikacja Mobilna dla systemów iOS do pobrania ze sklepu App Store.

    BS Strzyżów to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Strzyżowie. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną BS Strzyżów, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji BS Strzyżów jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

    Szanowni Państwo,

     

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie informuje, że od dnia 01.05.2020r. obniżone zostanie oprocentowanie lokat terminowych oraz rachunków rozliczeniowych prowadzonych przez Bank.

     

    Zmiany są następstwem dwóch decyzji Rady Polityki Pieniężnej :

    - z dnia 17.03.2020 o obniżeniu od dnia 18.03.2020 stopy referencyjnej NBP o 0,5 pkt. proc., tj. do poziomu 1,0%,

    - z dnia 08.04.2020 o obniżeniu od dnia 09.04.2020 stopy referencyjnej NBP o 0,5 pkt. proc., tj. do poziomu 0,5%.

    Wartość obniżki oprocentowania w Banku Spółdzielczym w Strzyżowie nie przekraczają poziomu 1,0 punktu procentowego.


    Od dnia 01.05.2020 oprocentowanie będzie wynosić:

    Lokata 1 miesięczna – zmiana z 0,4% na 0,2%

    Lokata 2 miesięczna – zmiana z 0,5% na 0,2%

    Lokata 3 miesięczna  - zmiana z 0,6% na 0,3%

    Lokata 6 miesięczna – zmiana z 0,8% na 0,4%

    Lokata 9 miesięczne – zmiana z  0,9% na 0,5%

    Lokata 12 miesięczna – zmiana z 1,1% na 0,6%

    Lokata 24 miesięczna – zmiana z 1,3% na 0,7%

    Lokata 36 miesięczna – zmiana z 1,4% na 0,8%

     

    Lokata 24 mc założona przed 14.04.2019 zmiana z 2,5% na 1,5%

    Lokata 36 mc założona przed 14.04.2019 zmiana z 3,05% na 2,05%

     

    Rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, Podstawowy Rachunek Płatniczy zmiana z 0,2% na 0,1%

    Rachunki płatne na każde żądanie A’Vista, Rachunki Rad Rodziców zmiana z 0,1% na 0,0%

    Rachunki Bieżące Przedsiębiorców Indywidulanych zmiana z 0,06% na 0,0%

     

     

     

     

    Szanowni Państwo,

    W związku z epidemią koronawirusa COVID 19 Bank Spółdzielczy w Strzyżowie udostępnia na uproszczonych zasadach możliwość odraczenia terminów spłat kredytów  związanych z działalnością gospodarczą lub detalicznych.

    Wniosek o odroczenie terminu spłat/ odnowienie kredytu odnawialnego można składać:

    - osobiście w placówkach Banku,

    - korespondencyjnie,

    - za pomocą poczty elektronicznej na adres info@bsstrzyzow.pl

     

    Prosimy, aby zwrócić szczególną uwagę na:

    - wypełnienie wniosku w sposób kompletny,

    - podpisanie wniosku przez każego z Kredytobiorców,

    - w przypadku wniosku wysyłanego pocztą tradycyjną lub elektroniczną prosimy o dołączenie danych kontaktowych: numery telefonów, adresy email.

     

    Wniosek o odroczenie terminów spłat kredytów z powodu COVID-19 dla OSÓB FIZYCZNYCH.pdf

    Wniosek o odroczenie terminów spłat kredytów z powodu COVID-19 dla FIRM.pdf

    Wniosek o odnowienie kredytu odnawialnego z powodu COVID-19 dla FIRM.pdf

     

    Numery rachunków do spłat rat kredytowych:

    https://bsstrzyzow.pl/numery-rachunkow-do-splat-kredytow.html

     

    Aplikacja Mobilna "Nasz Bank" dla systemu Android już dostępna w Google Play! 

    (W najbliższej przyszłości usługa zostanie uruchomiona również dla systemu iOS o czym będziemy informować Państwa w kolejnych komunikatach)

     

    Aplikacja mobilna "Nasz Bank" jest rozszerzeniem systemu bankowości internetowej Internet Banking. Umożliwia ona w prosty i bezpieczny dostęp do środków na Twoim rachunku za pomocą urządzeń mobilnych (smartfon, tablet).
    Za pomocą aplikacji mobilnej "Nasz Bank" możesz w każdym miejscu i czasie sprawdzić stan swojego rachunku, wykonać przelew, założyć lokatę lub skontrolować swoje wydatki. 
    Aplikacja mobilna to również możliwość mobilnej autoryzacji operacji wykonywanych na komputerze.

     

    Pierwszoplanowe funkcje aplikacji:

    • prezentacja/weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,

    • obsługa produktów bankowych:

      - rachunki (lista rach., salda, informacje),

      - lokaty (lista lokat, salda, informacje),

    • historia operacji, filtrowanie, szukanie zaawansowane,

    • realizacja przelewów: jednorazowe, zdefiniowane, ZUS, US, przelewy QR,

    • mobilna autoryzacja (token elektroniczny na potrzeby realizacji wymogów dyrektywy PSD2),

    • logowanie: biometryczne (odcisk palca, rozpoznawanie twarzy), kodem PIN,

    • wiadomości z banku, powiadomienia PUSH,

    • obsługa urządzeń z ekranem dotykowym.

     

     

     

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl

     

     

     

    Komunikat Prokuratury Krajowej Komendy Głównej Policji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Europejskiego Centrum Konsumenckiego FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 15 maja 2019 r.

     

    Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet.

    Przestępcy podszywają się pod serwisy oferujące szybkie przelewy (np. Dotpay, PayU, czy Przelewy24). Podstawione strony przestępców wyłudzają loginy i hasła do bankowości internetowej oraz kody autoryzacyjne zatwierdzające przelewy.

     

    Przykłady fałszywych stron internetowych przygotowanych przez przestępców.

    Źródło: zaufanatrzeciastrona.pl


     

    Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności. Problem jest poważny - tylko w marcu odnotowano ponad 100 różnych stron udających pośredników płatności, używanych przez przestępców. Nieświadomi konsumenci ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

     

    Przestępcy używają różnych sposobów, by ściągnąć ofiary na fałszywe strony. Użytkownicy mogą być do nich kierowani przez linki w SMSach, komunikatorach internetowych lub poprzez fałszywe sklepy internetowe.  Aby nie zostać ofiarą przestępców należy zwrócić uwagę na kilka ważnych elementów:

    • Uważaj na wszystkie wiadomości o konieczności zapłaty lub dopłaty drobnych kwot (np. 0,76 PLN) zawierające link do strony udającej pośrednika płatności. Przed wykonaniem przelewu skontaktuj się z firmą, która figuruje jako nadawca wiadomości (np. operator telekomunikacyjny, sklep czy serwis internetowy).

     

    Przykład wiadomości SMS rozsyłanych przez przestępców.

    Źródło: zaufanatrzeciastrona.pl

     

    • Jeśli strona prosi o login i hasło do bankowości internetowej, sprawdź w pasku przeglądarki, czy jej adres internetowy zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank.
    • Zawsze czytaj uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym od swojego banku. Jeśli twój bank to umożliwia zamień SMSy na autoryzację za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

     

    Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/) oraz najbliższej jednostce Policji. Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych działań. Masz też prawo złożyć reklamację do swojego banku.

     

    Prokuratura Krajowa

    Komenda Główna Policji

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

    Europejskie Centrum Konsumenckie

    FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP

     

     

     

    Paybynet - szybkie płatności internetowe

     

     

    Szanowni Państwo,

    Uruchomiliśmy szybkie płatności internetowe Paybynet, umożliwiające realizację przelewu bezpośrednio z rachunku klienta na rachunek sklepu lub urzędu.

    Dzięki usłudze Paybynet mogą Państwo wygodnie i szybko dokonywać płatności internetowych bezpośrednio ze swojego konta internetowego na konto sklepu lub urzędu, z wykorzystaniem technologii systemu rozliczeń ELIXIR.

    Paybynet to system gwarantowanych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. Został on dostosowany do potrzeb handlu elektronicznego, będąc uzupełnieniem rozwiązań opartych o karty płatnicze. Paybynet stanowi najszybszy sposób płatności w Internecie, umożliwiający realizację zamówienia bezpośrednio po zatwierdzeniu przelewu przez klienta.

    Google Pay - płać telefonem jak kartą

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie udostępnił swoim Klientom aplikację Google Pay, umożliwiającą dokonywanie płatności za pomocą smartfona.        

     

    Twoja rodzina to największy skarb, dbasz i troszczysz się o nią każdego dnia. Nie na wszystko masz jednak wpływ, nie wszystko jesteś w stanie przewidzieć. Zaufaj Concordii. Pomożemy w przypadku nieszczęśliwego i nieprzewidzianego zdarzenia.

     

    Życie Plus - ulotka.pdf

     

    Szczegółowe informacje dostępne w Banku Spółdzieczym w Strzyżowie, ul. Słowackiego 36, 38-100 Strzyżów lub pod numerem telefonu 17 276 10 10 w.12.

    Ubezpiecz się z Bankiem Spółdzielczym w Strzyżowie

     

    Ubezpiecz się z Bankiem Spółdzielczym w Strzyżowie oraz Concordia Ubezpieczenia

     

    Zapraszamy do naszej placówki 38-100 Strzyżów, ul Słowackiego 36 lub prosimy o kontakt pod numerem telefonu 17 276 10 10 w.12

     

    Ubezpieczenia dla:

     

     Osób Indywidualnych (rodzina, OC, NNW, budynek mieszkalny, na życie, turystyczne i inne)

     

     

     

    Rolników (rodzina, gospodarstwo, sprzęt rolniczy, uprawy i inne)

     

     

     

    Firm  (od pożaru, zalania, kradzieży i innych zdarzeń losowych)

     

     

     

     

     

    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.
    designed by Net-Line | www.net-line.pl