• Bank Spółdzielczy w Strzyżowie
  • 38-100 Strzyżów, ul. Słowackiego 36
  • + 48 17 276 00 60
  • Aktualności

     

    Szanowni Państwo,

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie zawiadamia, że w związku z wprowadzonym stanem epidemicznym od dnia 30.03.2020 Punkt Kasowy zlokalizowany w Strzyżowie, ul. Rynek 3 będzie NIECZYNNY.

    Ponadto przypominamy, że od 25.03.2020 wszystkie pozostałe nasze placówki będą czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00.

    Wprowadzone zmiany obowiązują do ich odwołania.

    Za utrudnienia przepraszamy

     

     

    Szanowni Państwo

     

    W związku z obowiązującym stanem epidemicznym, zawiadamiamy o zmianach godzin pracy Banku:

    W dniu 23 i 24 marca 2020 Bank będzie czynny w godzinach od 8:00 do 15:45.

    Od dnia 25 marca 2020 Bank będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Zmiana ta obowiązywać będzie do odwołania, o czym poinformujemy dodatkowym komunikatem.

    Ponadto informujemy, że od dnia 25 marca 2020, wszystkie przelewy zlecone w danym dniu do godziny 13:50 zostaną zrealizowane w tym samym dniu. Wszystkie przelewy zlecone po godzinie 13:50 zostaną zrealizowane w kolejnym dniu pracującym.

     

    Za utrudnienia przepraszamy

    Uwaga na wyłudzenia „na koronawirusa”

     

    Obecnie obowiązujący stan zagrożenia epidemicznego wykorzystują oszuści. To dla nich okazja do wyłudzenia loginów i haseł do bankowości za pomocą fałszywych stron płatności.

    Jak działają oszuści?

     

    • Używają komunikatów i fałszywych informacji związanych z epidemią koronawirusa. Podszywają się pod instytucje zaufania publicznego takie jak banki, urzędy państwowe, centralne oraz lokalne.
    • Wysyłają wiadomości SMS, w których zawarte są linki prowadzące do fałszywych stron. Celem tego jest wyłudzanie loginów i haseł do bankowości internetowej, a także kodów autoryzacyjnych dających możliwość zatwierdzenia przelewów na rachunek przestępców.
      W niektórych przypadkach linki mogą prowadzić do stron zawierających złośliwy kod powodujący przejęcie urządzenia klienta, na którym otrzymał wiadomość. Powołują się na działania Rządu, Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) lub powszechną akcję szczepień ochronnych.
    • Przejmują konta np. na Facebooku, a następnie proszą naszych znajomych o przelanie pieniędzy powołując się na swoją nagłą trudną sytuację.

     

    Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności! Ponadto, ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia
    w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

     

    Pamiętaj, że:

    • jedynymi i prawdziwymi źródłami informacji są komunikaty przekazywane przez służby lub/i zamieszczane na oficjalnych stronach internetowych. Na bieżąco komunikaty przekazują również przedstawiciele władz państwowych
    • sprawdź w pasku przeglądarki, czy adres internetowy, na który się logujesz do bankowości internetowej, zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank
    • zawsze czytaj bardzo uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym.

     

    Więcej informacji o wyłudzeniach na stronie Związku Banków Polskich pod linkiem:

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Uwaga-na-oszukancze-ogloszenia-zwiazane-z-epidemia-koronawirusa

     

     

    Szanowni Państwo,

     

    W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo Państwa i naszych pracowników, prosimy o ograniczenie wizyt w naszych placówkach.

    W przypadku konieczności wizyty w naszej Placówce prosimy o zachowywanie bezpiecznej odległości od innych osób, a w przypadku dużej liczby wewnątrz sali obsługi Klienta, prosimy o zaczekanie poza salą obsługi.

    Zachęcamy do korzystania z bankowości internetowej i mobilnej, a także do dokonywania płatności za zakupy za pomocą karty płatniczej oraz wypłat gotówki w bankomatach.

     

    Dziękujemy za wyrozumiałość

     
    ZAPRASZAMY DO NASZYCH PLACÓWEK W STRZYŻOWIE, NIEBYLCU, CZUDCU, WIŚNIOWEJ I FRYSZTAKU!
     
     
    BEZPIECZNA GOTÓWKA PRIM
     
    Atrakcyjne oprocentowanie kredytu: 7,7% w stosunku rocznym!
    Stała stopa procentowa!
    Brak prowizji od udzielenia kredytu!
    RRSO 9,72%!
    Decyzja kredytowa "od ręki"
    Ubezpieczenie na wypadek śmierci i innych ryzyk
     
    Maksymalna kwota kredytu 30 000,00PLN
    Maksymalny okres spłaty 36 miesięcy
     
     

     

     

    Przykład reprezentatywny przy założeniu:

    - data wypłaty kredytu 2020.02.29, - całkowita kwota kredytu: 10 000 zł, - brak prowizji od udzielonego kredytu!, - oprocentowanie kredytu 7,7% w stosunku rocznym, stopa stała, - spłata w 36 ratach annuitetowych płatnych do końca każdego m-ca (35 rat po 312,05 zł i 1 rata 311,95zł).

    Całkowita kwota do zapłaty:  11467,70 zł. Na całkowity koszt kredytu składają się: suma odsetek za okres kredytowania:  1233,70 zł, prowizja: 0,00zł, opłata za BIK 7zł (od jednej osoby), ubezpieczenie kredytu 227,00zł. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania: 9,72%. 
     

     

    Aplikacja Mobilna "Nasz Bank" dla systemu Android już dostępna w Google Play! 

    (W najbliższej przyszłości usługa zostanie uruchomiona również dla systemu iOS o czym będziemy informować Państwa w kolejnych komunikatach)

     

    Aplikacja mobilna "Nasz Bank" jest rozszerzeniem systemu bankowości internetowej Internet Banking. Umożliwia ona w prosty i bezpieczny dostęp do środków na Twoim rachunku za pomocą urządzeń mobilnych (smartfon, tablet).
    Za pomocą aplikacji mobilnej "Nasz Bank" możesz w każdym miejscu i czasie sprawdzić stan swojego rachunku, wykonać przelew, założyć lokatę lub skontrolować swoje wydatki. 
    Aplikacja mobilna to również możliwość mobilnej autoryzacji operacji wykonywanych na komputerze.

     

    Pierwszoplanowe funkcje aplikacji:

    • prezentacja/weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,

    • obsługa produktów bankowych:

      - rachunki (lista rach., salda, informacje),

      - lokaty (lista lokat, salda, informacje),

    • historia operacji, filtrowanie, szukanie zaawansowane,

    • realizacja przelewów: jednorazowe, zdefiniowane, ZUS, US, przelewy QR,

    • mobilna autoryzacja (token elektroniczny na potrzeby realizacji wymogów dyrektywy PSD2),

    • logowanie: biometryczne (odcisk palca, rozpoznawanie twarzy), kodem PIN,

    • wiadomości z banku, powiadomienia PUSH,

    • obsługa urządzeń z ekranem dotykowym.

     

     

     

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.novum.mobile2&hl=pl

     

     

    Zmiany w usłudze 3D Secure
     
    Niebawem, we wrześniu 2019r. wchodzą w życie zmodyfikowane regulacje kartowe. Niniejszym pragniemy przybliżyć Państwu istotę tych zmian.
     
    Klienci posiadający karty płatnicze i korzystający z Kartosfery zauważają nowe jej funkcje, takie jak:
    dodanie drugiego czynnika uwierzytelnienia w postaci kodu PIN dla transakcji internetowych – jeden dla Użytkownika, niezależnie od posiadanej liczby kart,
    dodanie możliwości ustanowienia „Zaufanego Akceptanta” i wykonywanie transakcji u tego Akceptanta bez silnego uwierzytelniania.
     
    Docelowo, w przeciągu kilku miesięcy, zostanie usunięty wymóg „aktywacji” zabezpieczenia 3D Secure (3DS) na rzecz automatycznego włączenia zabezpieczenia dla wszystkich kart.
     
    Podczas dokonywania transakcji internetowej, Klient będzie poproszony o podanie „kodu PIN do transakcji internetowych” – co będzie pierwszym etapem uwierzytelnienia. W przypadku poprawnego wprowadzenia kodu PIN, Klient jako drugi czynnik uwierzytelnienia otrzyma znany już jednorazowy kod SMS. Spodziewane są następujące scenariusze przebiegu transakcji:
    1. Klient, który zdefiniował kod PIN w Kartosferze realizuje transakcję u Akceptanta z regionu Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), dostosowanego do 3DS, otrzyma prośbę o podanie kodu PIN, po podaniu poprawnego PIN, zostanie poproszony o wpisanie otrzymanego kodu SMS;
    2. Klient, który zdefiniował kod PIN w Kartosferze realizuje transakcje u Akceptanta z regionu EOG, dostosowanego do 3DS, otrzyma prośbę o wprowadzenie kodu z SMS (taki scenariusz będzie występował w okresie „przejściowym”);
    3. Klient realizuje transakcję u Akceptanta spoza regionu EOG lub nie dostosowanego do żadnego protokołu 3DS: brak uwierzytelnienia PIN lub SMS – transakcja przebiegnie w oparciu o dane karty (numer, data ważności, CVC/CVV2);
    4. Transakcje inicjowane przez akceptantów są poza regulacją i nie będą wymagały uwierzytelnienia (np. polecenie zapłaty rachunku za prąd itp., transakcje cykliczne).
     
    W Kartosferze, w zakładce „3DS”, pojawi się lista transakcji internetowych Klienta, w których doszło do uwierzytelnienia. Przy każdej z nich będzie przycisk pozwalający na oznaczenie danego Akceptanta jako Zaufanego, czyli nie wymagającego uwierzytelnienia przy kolejnych transakcjach. Przykładowo, gdy Klient regularnie wykonuje transakcje u określonego Usługodawcy, który nie umożliwia zapisania danych karty w swoim portalu, to będzie mógł oznaczyć danego Usługodawcę jako Zaufanego i kolejne transakcje wykonywać jedynie podając dane swojej karty, a transakcja przebiegnie szybciej. Usługa ta może być także wykorzystana gdy Klient nie chce zapisywać danych swojej karty w obawie o potencjalny wyciek informacji.
     
    Klient będzie mógł określić parametry graniczne dla transakcji realizowanych w ramach „zaufanej”, tzn. ograniczyć czas i kwotę, np. ustalając Zaufanego Akceptanta „zooplus.pl”, do kwoty 150 zł na 14 dni - autoryzacje o parametrach czasu i kwoty niższych od zdefiniowanych odbędą się bez uwierzytelnienia, zaś każda transakcja przewyższająca 150 zł będzie wymagała pełnego zestawu metod uwierzytelnienia stosowanych przez Bank – kodu PIN i SMS.
     
    Wyłączenia z silnego uwierzytelnienia przewidziane są dla transakcji wykonanych u Zaufanych Akceptantów, transakcji cyklicznych oraz transakcji zbliżeniowych poniżej 50 zł.

     

    Komunikat Prokuratury Krajowej Komendy Głównej Policji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Europejskiego Centrum Konsumenckiego FinCERT.pl – Bankowego Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP z dnia 15 maja 2019 r.

     

    Ostrzegamy przed fałszywymi stronami udającymi pośredników szybkich płatności. Na atak narażeni są użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej robiący zakupy przez internet.

    Przestępcy podszywają się pod serwisy oferujące szybkie przelewy (np. Dotpay, PayU, czy Przelewy24). Podstawione strony przestępców wyłudzają loginy i hasła do bankowości internetowej oraz kody autoryzacyjne zatwierdzające przelewy.

     

    Przykłady fałszywych stron internetowych przygotowanych przez przestępców.

    Źródło: zaufanatrzeciastrona.pl


     

    Ofiary ataków, które nie zachowają ostrożności, mogą stracić swoje oszczędności. Problem jest poważny - tylko w marcu odnotowano ponad 100 różnych stron udających pośredników płatności, używanych przez przestępców. Nieświadomi konsumenci ujawniając swoją tożsamość przestępcom mogą doprowadzić do wykorzystania jej do zawarcia w ich imieniu umów i w konsekwencji np. zaciągnięcia zobowiązań finansowych.

     

    Przestępcy używają różnych sposobów, by ściągnąć ofiary na fałszywe strony. Użytkownicy mogą być do nich kierowani przez linki w SMSach, komunikatorach internetowych lub poprzez fałszywe sklepy internetowe.  Aby nie zostać ofiarą przestępców należy zwrócić uwagę na kilka ważnych elementów:

    • Uważaj na wszystkie wiadomości o konieczności zapłaty lub dopłaty drobnych kwot (np. 0,76 PLN) zawierające link do strony udającej pośrednika płatności. Przed wykonaniem przelewu skontaktuj się z firmą, która figuruje jako nadawca wiadomości (np. operator telekomunikacyjny, sklep czy serwis internetowy).

     

    Przykład wiadomości SMS rozsyłanych przez przestępców.

    Źródło: zaufanatrzeciastrona.pl

     

    • Jeśli strona prosi o login i hasło do bankowości internetowej, sprawdź w pasku przeglądarki, czy jej adres internetowy zgadza się z adresem strony Twojego banku. Jeśli adres jest inny niż zwykle, nie loguj się na tej stronie - nie podawaj tam swoich danych oraz powiadom o tym swój bank.
    • Zawsze czytaj uważnie treść każdego SMSa z kodem autoryzacyjnym od swojego banku. Jeśli twój bank to umożliwia zamień SMSy na autoryzację za pośrednictwem aplikacji mobilnej.

     

    Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/) oraz najbliższej jednostce Policji. Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych działań. Masz też prawo złożyć reklamację do swojego banku.

     

    Prokuratura Krajowa

    Komenda Główna Policji

    Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

    Europejskie Centrum Konsumenckie

    FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP

     

     

     

    Przerwy w dostępie do Internet Bankingu

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie informuje,

    że w dniach 09-11 kwietnia 2019 r.

    mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępie do usługi IB.

    Paybynet - szybkie płatności internetowe

     

     

    Szanowni Państwo,

    Uruchomiliśmy szybkie płatności internetowe Paybynet, umożliwiające realizację przelewu bezpośrednio z rachunku klienta na rachunek sklepu lub urzędu.

    Dzięki usłudze Paybynet mogą Państwo wygodnie i szybko dokonywać płatności internetowych bezpośrednio ze swojego konta internetowego na konto sklepu lub urzędu, z wykorzystaniem technologii systemu rozliczeń ELIXIR.

    Paybynet to system gwarantowanych płatności internetowych opracowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A. Został on dostosowany do potrzeb handlu elektronicznego, będąc uzupełnieniem rozwiązań opartych o karty płatnicze. Paybynet stanowi najszybszy sposób płatności w Internecie, umożliwiający realizację zamówienia bezpośrednio po zatwierdzeniu przelewu przez klienta.

    Google Pay - płać telefonem jak kartą

    Bank Spółdzielczy w Strzyżowie udostępnił swoim Klientom aplikację Google Pay, umożliwiającą dokonywanie płatności za pomocą smartfona.        

     

    Twoja rodzina to największy skarb, dbasz i troszczysz się o nią każdego dnia. Nie na wszystko masz jednak wpływ, nie wszystko jesteś w stanie przewidzieć. Zaufaj Concordii. Pomożemy w przypadku nieszczęśliwego i nieprzewidzianego zdarzenia.

     

    Życie Plus - ulotka.pdf

     

    Szczegółowe informacje dostępne w Banku Spółdzieczym w Strzyżowie, ul. Słowackiego 36, 38-100 Strzyżów lub pod numerem telefonu 17 276 10 10 w.12.

     

    Szanowni Państwo,
    informujemy, że Parlament Europejski wprowadził nowe Rozporządzenie w sprawie ochrony danych osobowych, wchodzące w życie z dniem 25 maja 2018 roku.

     

    Ubezpiecz się z Bankiem Spółdzielczym w Strzyżowie

     

    Ubezpiecz się z Bankiem Spółdzielczym w Strzyżowie oraz Concordia Ubezpieczenia

     

    Zapraszamy do naszej placówki 38-100 Strzyżów, ul Słowackiego 36 lub prosimy o kontakt pod numerem telefonu 17 276 10 10 w.12

     

    Ubezpieczenia dla:

     

     Osób Indywidualnych (rodzina, OC, NNW, budynek mieszkalny, na życie, turystyczne i inne)

     

     

     

    Rolników (rodzina, gospodarstwo, sprzęt rolniczy, uprawy i inne)

     

     

     

    Firm  (od pożaru, zalania, kradzieży i innych zdarzeń losowych)

     

     

     

     

     

    Zapraszamy do naszego punktu kasowego w Strzyżowie

     

    Zapraszamy do naszego punktu kasowego zlokalizowanego w Strzyżowie, przy ul. Rynek 3 (obok wejścia do Domu Handlowego).

     

    Godziny otwarcia punktu kasowego od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:15

     

    "Szybka gotówka" to szybki i tani kredyt w naszej ofercie

     

     

     

    Zapraszamy do naszych placówek

    Usługa SMS Banking - finanse pod kontrolą

     

    BANK SPÓŁDZIELCZY W STRZYŻOWIE

     

     

    RAZEM OD 1875 ROKU

     

    WYŁĄCZNIE POLSKI KAPITAŁ

     

    Zaufaj najbliższym

     

     

     (Na zdjęciu poniżej odnowiony budynek Banku Spółdzielczego w Strzyżowie - Strzyżów, ul. Słowackiego 36)

     

     

     

    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.
    designed by Net-Line | www.net-line.pl